Browse images and videos on Instagram. Find out Most Popular Hashtags and Users.Picgra
  1. Homepage
  2. yes

#yes photos and videos on Instagram

Medias attached with hashtag: #yes on Instagram

True Princess (@_tpivory4ever_) Instagram Profile Photo_tpivory4ever_

True Princess

 image by True Princess (@_tpivory4ever_) with caption : "I am ready for God to take me as high up on him as he created me to be. What I do in public and behind closed doors I wa" - 1933278485692111035
ReportShareDownload00

I am ready for God to take me as high up on him as he created me to be. What I do in public and behind closed doors I want to represent him and his love for me! I am ready to advance in my servant hood and continue pressing my way through this faith Journey! I am ready to thrive in kingdom business here on earth! I’m just READY! #Yes

FDC Dental Clinic - Depok (@fdc.depok) Instagram Profile Photofdc.depok

FDC Dental Clinic - Depok

 image by FDC Dental Clinic - Depok (@fdc.depok) with caption : "Hei FDCiers~ 😘
.
Hayyo, siapa yang pakai behel tapi gak rajin kontrol? 🙋
.
Tahukah kalian kalau semakin lama tidak kontr" - 1933278421451169198
ReportShareDownload00

Hei FDCiers~ 😘 . Hayyo, siapa yang pakai behel tapi gak rajin kontrol? 🙋 . Tahukah kalian kalau semakin lama tidak kontrol behel, dapat menyebabkan pergeseran gigi yang tidak diharapkan😱 . Terlebih lagi bila ada bracket yang lepas, maka dikhawatirkan gigi akan bergerak ke arah yang tidak diinginkan 😭 . Nah, buat kalian yang pakai behel jangan lupa untuk rutin kontrol yapss 😉 . Untuk informasi promo, konsultasi, dan reservasi: ☎️ 021-8660 1509 (08.00 - 17.00) . Whatsapp FDC Dental Clinic: @fdc.klender (0813 8000 0576) @fdc.pondokkelapa (0813 8000 0942) @fdc.jatiwaringin & @fdc.pondokgede (0813 8000 0762) @fdc.pondokaren (0813 8000 0572) @fdc.kalimalang (0823 1184 6868) @fdc.depok (0812 9263 7755) @fdc.bogor (0823 1184 6969) @fdc.bandung (0812 9405 2740) @fdc.cibubur (0821 2324 0043) . 📱 Facebook: FDC Dental Clinic 💌 LINE : @fdc.dentalclinic 📧 Twitter : @fdcdentalclinic 💻 Website : fdcdentalclinic.co.id ▶️ Youtube : FDC Dental Clinic . #YES

kids wear pyjamas (@kids.wear.pyjamas) Instagram Profile Photokids.wear.pyjamas

kids wear pyjamas

 image by kids wear pyjamas (@kids.wear.pyjamas) with caption : "YEAR END SALES!!
item : set pyjamas printed

size : 1-2y / 4-5y / 5-6y

1pcs / rm9

#yes
#kidswearpyjamassales
#pyjamasp" - 1933278280413372682
ReportShareDownload00

YEAR END SALES!! item : set pyjamas printed size : 1-2y / 4-5y / 5-6y 1pcs / rm9 #yes

BY CHEFIZA HQ (@bychefiza_hq) Instagram Profile Photobychefiza_hq

BY CHEFIZA HQ

AKU TERIMA NIKAHNYA .... . Psspss.. Psspss.. Depan belakang tetamu duk bergosip pakai tudung nikah lain daripada lain. "Pelik sangat ke🤔 ? Memang biasa masa akad nikah ni, pengantin pakai bawal atau shawl chiffon atau satin je kan. Memang tak pernah dipakai orang pakai lah pakai shawl souk ni. Simple gilerr. Kakak punya idea larr ni.😥 . Tapi bila lepas akad nikah, semua bertanya beli kat mana Shawl ni. Cantik sangat, patut lar mak andam senyum melebar je tadi. Ingat dia puji hasil make up dia cantik, rupanya tudung ni cantik sangat,jadi dia tak perlu nak shading sangat, tudung ni dah bantu dia. On point awning dia, muka runcing bab puteri raja kauu 🤓 menari 💃 happy mak andam tadi." . Jadi tak perlu membazir beli tudung mahal untuk hari bahagia, Shawl souk bychefiza ni dah buat korang bahagia tauu. 😘 Semua memuji cantik dan anggun, menepati ciri - ciri perempuan melayu terakhir gituu. 😉 . Yang nak cantik dan anggun di majlis bahagia , Cepat- cepat whatsapp admin sekarang sebelum kehabisan stock. Color semua limited edition tau.. Lambat menangis tepi katil larr jawab nya🤓 📲 http://www.wasap.my/+60168368576/Shawlsouk #yes

Imwa collection (@imwa_collection) Instagram Profile Photoimwa_collection

Imwa collection

 image by Imwa collection (@imwa_collection) with caption : "NEW ARRIVAL‼️
. 🌺SONGKET SYANTIK🌺
. 
WAH BAJU BARU😍..DESIGN YG SYANTIK & MELETOP2.. KALAU2 SIS2 YG PAKAI LAGI MELETOP2 C" - 1933278012246205302
ReportShareDownload00

NEW ARRIVAL‼️ . 🌺SONGKET SYANTIK🌺 . WAH BAJU BARU😍..DESIGN YG SYANTIK & MELETOP2.. KALAU2 SIS2 YG PAKAI LAGI MELETOP2 CIK ABANG TENGOK😂 . DESIGN TRADISIONAL YG TAK LAPUK DEK ZAMAN. Corak Yg Sentiasa Menjadi Pilihan Koleksi Peribadi Wanita Melayu. . ✔️ Design Kurung Moden Terikini ✔️ Kain lembut selesa dipakai ✔️ Harga of Course MAMPU MILIK ✔️ Material Hight QualitySB LINE A++ ✔️Leher bulat ada butang ✔️ High Quality 100% Gred AAA ✔️ Saiz Available dr XS-2XL ✔️ Cutting Loose ✔️ Terletak Apabila Dipakai ✔️ Cutting Kain duyung ✔️ Pinggang Kain Bergetah Kiri & Kanan ✔️ Zip Sebelah Kiri . . 🌸 ❌ kecut 🌸 ❌ berbulu lepas basuh 🌸 ❌ renyuk 🌸 ✅ mudah digosok 🌸 ✅ sejuk & selesa dipakai 🌸 ✅ CONFIRM repeat order 📍PROCEED ODER 3-4 DAYS . Price: RM110sm/115ss 2XL- ADD RM10 . klik👉 wasap.my/60193438941 . #yes

Imwa collection (@imwa_collection) Instagram Profile Photoimwa_collection

Imwa collection

 image by Imwa collection (@imwa_collection) with caption : "NEW ARRIVAL‼️
. 🌺SONGKET SYANTIK🌺
. 
WAH BAJU BARU😍..DESIGN YG SYANTIK & MELETOP2.. KALAU2 SIS2 YG PAKAI LAGI MELETOP2 C" - 1933277815315160599
ReportShareDownload01

NEW ARRIVAL‼️ . 🌺SONGKET SYANTIK🌺 . WAH BAJU BARU😍..DESIGN YG SYANTIK & MELETOP2.. KALAU2 SIS2 YG PAKAI LAGI MELETOP2 CIK ABANG TENGOK😂 . DESIGN TRADISIONAL YG TAK LAPUK DEK ZAMAN. Corak Yg Sentiasa Menjadi Pilihan Koleksi Peribadi Wanita Melayu. . ✔️ Design Kurung Moden Terikini ✔️ Kain lembut selesa dipakai ✔️ Harga of Course MAMPU MILIK ✔️ Material Hight QualitySB LINE A++ ✔️Leher bulat ada butang ✔️ High Quality 100% Gred AAA ✔️ Saiz Available dr XS-2XL ✔️ Cutting Loose ✔️ Terletak Apabila Dipakai ✔️ Cutting Kain duyung ✔️ Pinggang Kain Bergetah Kiri & Kanan ✔️ Zip Sebelah Kiri . . 🌸 ❌ kecut 🌸 ❌ berbulu lepas basuh 🌸 ❌ renyuk 🌸 ✅ mudah digosok 🌸 ✅ sejuk & selesa dipakai 🌸 ✅ CONFIRM repeat order 📍PROCEED ODER 3-4 DAYS . Price: RM110sm/115ss 2XL- ADD RM10 . klik👉 wasap.my/60193438941 . #yes