Browse images and videos on Instagram. Find out Most Popular Hashtags and Users.Picgra
  1. Homepage
  2. @yalniziyigezdik
Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) Instagram Profile Photo yalniziyigezdik
Fullname

Yalnız İyi Gezdik

Bio 🌎 Travelling leaves you speechless, then turns you into a storyteller 💌 merhaba@yalniziyigezdik.com ✏️ YENİ YAZI: Bled Gölü Gezi Rehberi

Profile Url

Statistics for "Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik)"
Suggested users for Instagram Profile "Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik)"
HÜRRİYET SEYAHAT (@hurriyet_seyahat) Instagram Profile Photohurriyet_seyahat

discoveryplanet_ (@discoveryplanet_) Instagram Profile Photodiscoveryplanet_

discoveryplanet_

Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) Instagram photos and videos

List of Instagram medias taken by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik)

Advertisement

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🏩Nürnberg'de Orta Çağ'a ışınlanmak an meselesi! 1300'lü yıllarda, varlıklı bir kişinin yüksek tutarlı bağışıyla Pegnitz " at Nuremberg - 1927796431251501681
Nuremberg ReportShareDownload30971

🏩Nürnberg'de Orta Çağ'a ışınlanmak an meselesi! 1300'lü yıllarda, varlıklı bir kişinin yüksek tutarlı bağışıyla Pegnitz Nehri kıyısına inşa edilen Heilig-Geist-Spital, yani Kutsal Ruh Hastanesi, o zamanlar hasta ve yaşlılar için bakımevi olarak kullanılıyormuş. 🏩Şu an binada bir restaurant hizmet veriyor; burada yemek yiyorsanız içini gezebilirsiniz. 🏩Nürnberg'in en fotojenik noktalarından biri, binaya karşıdan bakan Museumsbrücke Köprüsü. 🏩Yalnız şu sıralar Christmas pazarı standları köprünün üzerine yayılmış durumda; bu nokta pazarcıların standlarının arkasında kalıyor. Yürürken kaçırmayın 😁

Advertisement

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🎨Hazırsanız Rothenburg ob der Tauber'in pastel boya çantasından renkler saçmaya geldim!
🏡 400 küsür km'lik Almanya Roman" at Rothenburg ob der Tauber - 1927093504983576711

🎨Hazırsanız Rothenburg ob der Tauber'in pastel boya çantasından renkler saçmaya geldim! 🏡 400 küsür km'lik Almanya Romantik Rotası, yani Romantische Strasse'nin görme fırsatı bulduğum kısımları çok güzeldi ama R.o.d.T Arnavut kaldırımları, rengarenk kurabiye evleri ve bir zamanlar Orta Çağ şövalyelerinin gezdiği kuleleriyle daha bi' ayrı güzel! 📸Muhtemelen her adım başı durup fotoğraf çekmek isteyeceksiniz. Kimse sizi yadırgayamaz! Saymaya kalksam asla bitmez ama ana fotoğraf noktaları şöyle: 🍭R.o.d.T'in ikonik fotoğraf noktası Plönlein 🍭Fotoğraftaki Röderbogen kemeri ve Markusturm kulesi 🍭 2 Euro karşılığında Rathausturm'un 220 basamak çıkarak ulaşılan balkonundan şehir manzarası 🍭 Şehrin en güzel evlerinden Gerlachschmiede'nin tam karşıki surlardan yukarıdan görünüşü 🍭 . . .

Advertisement

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🍭Canım Bamberg seni çok ama çok sevdim! ❤️❤️❤️
🍭2. Dünya Savaşı'ndan yara almadan kurtulmuş, şahane korunmuş tarihi şehi" at Bamberg, Germany - 1924894533141880861

🍭Canım Bamberg seni çok ama çok sevdim! ❤️❤️❤️ 🍭2. Dünya Savaşı'ndan yara almadan kurtulmuş, şahane korunmuş tarihi şehir merkezinle, tatlı mı tatlı kurabiye evlerinle, isli biran "Rauchbier" ile, rengarenk Christmasmarkt'ın ile, küçük Venedik'inle gönlümü çaldın bile! 🍭Bugün Bamberg'i gezdik; en kısa sürede sizi de bu muhteşem Orta Çağ şehrine ışınlamak için sabırsızlanıyorum 😍😍😍 . . .

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🎄Işıl ışıl süslenmiş evleri, caddeleri görünce eline pamuk şeker tutuşturulmuş çocuk gibi mutlu olan kaç kişiyiz?😍
🎄Bizd" at Colmar, Alsace - 1923488228787234992
Colmar, Alsace ReportShareDownload37480

🎄Işıl ışıl süslenmiş evleri, caddeleri görünce eline pamuk şeker tutuşturulmuş çocuk gibi mutlu olan kaç kişiyiz?😍 🎄Bizde de evlerin içi, mağazalar ve caddeler yılbaşı ruhuna bürünüyor ama Christmas kutlayan ülkelerde insanlar evlerinin dışını da çılgınlar gibi süslüyor. Bir de yılbaşı pazarları işin içine girince resmen görsel şölen yaşanıyor 😍 🎄Çocukken izlediğimiz filmlerin etkisinden mi, yoksa havadaki tarçın kokusundan mıdır bilinmez, bizler de bu görsel şölenin bir parçası olmaya bayılıyoruz. Özellikle Colmar ve Alsace Bölgesi son bir-iki senedir yılın bu zamanları Türklerin de akınına uğruyor 🍭 🎄Fotoğrafta Colmar'ın en ışıltılı, en ikonik diyebileceğimiz evlerinden biri var. Dileyen herkes bir gün kendini bu evin önünde bulsun diyerek geceye bir dilek bırakıyorum ❤️ . . . .

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🍷Christmas pazarlarının olmazsa olması sıcak şarap. Adı ister glühwein olsun, ister glögg, ister svarak; Avrupa'nın herh" at Marché de Noël de Strasbourg - 1921303396992849021

🍷Christmas pazarlarının olmazsa olması sıcak şarap. Adı ister glühwein olsun, ister glögg, ister svarak; Avrupa'nın herhangi bir yerinde akşam soğuğunda Christmas pazarlarını gezerken çok iyi geldiği kesin 😁 🍷Sıcak şarap bazı şehirlerde seramik kupada, bazılarında ise mika bardakta sunuluyor. Genelde bardağı geri getirdiğinizde depozitosunu geri veriyorlar. Getirmezseniz bardak hatıra olarak size kalıyor 😊 Bazı şehirler her sene farklı bir bardak tasarımı yapıyor. 🍷Bu sene kimler hangi pazarda sıcak şarap içecek? Ya da bu sene nerede sıcak şarap içmek isterdiniz? Haydi anlatın! Bizim seyahatimize az kaldı! Heyecanlıyız 😍 . . .

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🎄 Bu aralar blogun en çok okunan yazıları Strasbourg ve Colmar rehberleri 😍 Yakın çevremden ve Instagram'dan takip eden " at Strasbourg, France - 1919858557109647953

🎄 Bu aralar blogun en çok okunan yazıları Strasbourg ve Colmar rehberleri 😍 Yakın çevremden ve Instagram'dan takip eden birçok kişi geçen sene yılbaşında yaptığımız bu seyahatten sonra bu rotayı liste başına almış ❤️ Çok fazla soru alıyorum ama inanın tüm sorularınızın cevapları blogda var. Christmas zamanı böyle muhteşem süslemeleriyle fotoğraf karelerinin göz bebeği olan bu binanın neresi olduğu da yazıyor mesela 😁😘 . . .

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "Black Friday uçak bileti indirimlerini herkes dört gözle bekliyor 😍 Bana da çok soru geldi, takip ettiğin bir bilet var " at Prague Castle - 1916230146751420568
Prague Castle ReportShareDownload10271

Black Friday uçak bileti indirimlerini herkes dört gözle bekliyor 😍 Bana da çok soru geldi, takip ettiğin bir bilet var mı diye. Mart sonuna kadar planlarımızı yaptığımız ve ilave izin alamayacağımız için büyük ihtimalle biz pas geçeceğiz 😔 Ama gidebilsem Prag'a yeniden gitmek isterdim ❤️ Sizin aklınızda nereler var? Umarım herkes Black Friday ya da başka türlü, gönlündeki yerlere aşırı ucuz biletler bulur 🙏 . . . .

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "Geri dönmek istediğim anlarda bugün: Dolomit Alpleri'nin eteklerindeki yemyeşil vadiler 🌳İyi pazarlar!" at Val di Funes - 1915213585219390566
Val di Funes ReportShareDownload29451

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "Hap bilgilerde bugün: Paris'e giden herkesin mutlaka yolunu düşürdüğü Notre Dame Katedrali 😍
💒 Katedrali gezmek ücretsiz" at Paris, France - 1914005814704635711

Hap bilgilerde bugün: Paris'e giden herkesin mutlaka yolunu düşürdüğü Notre Dame Katedrali 😍 💒 Katedrali gezmek ücretsiz; her gün 08:00-19:00 arası ziyaret edebilirsiniz.Girişte uzun kuyruklara hazır olun, neyse ki hızlı eriyor. 🌁 Katedralin ön cephesindeki kulelerden muhteşem bir 360 derece Paris manzarası izlemek mümkün. Girişi katedralin içinden değil; Rue du Cloitre-Notre-Dame sokağı üzerinden bulunan kapıdan girmek gerekiyor. 🎫 Kulelere çıkmak 10 Euro. Paris Museum Pass’ınız varsa ücretsiz; ama skip-the-line yani sıraya girmeden geçme fırsatı burada geçerli değil. 🕑 Kuleyi ziyaret edeceğiniz günün sabahı ziyaret saati için randevu almak gerekiyor. Randevu ve bilet alma aşamaları için daha detaylı bilgilere yalniziyigezdik.com'daki yazımda yer verdim ❤️

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🎪 Alsace Bölgesi'nin muhteşem kurabiye köylerinde Christmas marketlerin kurulmasına sayılı günler kaldı!
📅 Strasbourg ve" at Kaysersberg, Alsace, France - 1912571552453558803

🎪 Alsace Bölgesi'nin muhteşem kurabiye köylerinde Christmas marketlerin kurulmasına sayılı günler kaldı! 📅 Strasbourg ve Colmar'da pazarlar 23 Kasım'da kuruluyor; güzeller güzeli Kaysersberg'de ise 30 Kasım'da 🛫 Sizin de Alsace seyahatiniz yaklaştıysa; ya da bu sene kaçırdık ama seneye mutlaka diyorsanız yalniziyigezdik.com'daki yazılarım planlarınıza yardımcı olmak için emrinize amadedir 😊❤️

Masallara sığınan, hayallerle yaşayan bir kralın masal şatosu: Schloss Neuschwanstein 🏰 Hayallerimi göğe saldığım bu gün için daha iyi bir seçim olamazdı ❤️ 🎶Je peux entendre ta musique a travers la porte

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🏰Würzburg'dan başlayıp Füssen'e kadar inen 400 km'lik Almanya Romantik Rotası rengarenk orta çağ kasabaları, enfes doğa " at Füssen - 1898022845271893232
Füssen ReportShareDownload21263

🏰Würzburg'dan başlayıp Füssen'e kadar inen 400 km'lik Almanya Romantik Rotası rengarenk orta çağ kasabaları, enfes doğa manzaraları ve masal şatolarıyla sizi tam kalbinizden vuracak. 🎒Rotayı bir seferde tamamlamak zorunda değilsiniz; hatta tadına doyasıya varmak için seyahatlerinizi kısım kısım planlamak daha çok hoşunuza gidebilir. 🚂Rotayı araç kiralayarak yaparsanız gönlünüze göre davranma lüksünüz olur ancak rotanın tren ya da otobüs gibi toplu ulaşım seçenekleriyle de yapılabiliyor oluşu muhteşem kolaylık. 🎅Tam Christmas zamanı planlara almalık ama bence buranın tadı en iyi bahar aylarında çıkar.

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "Bu muhteşem yansımalar ne zaman "şimdiki zaman"dan "anı"ya dönüştüler ah 😔
🍃
Almanya'nın en yüksek noktası Zugspitze'nin" at Untersee, Bayern, Germany - 1890098380143691288

Bu muhteşem yansımalar ne zaman "şimdiki zaman"dan "anı"ya dönüştüler ah 😔 🍃 Almanya'nın en yüksek noktası Zugspitze'nin eteğindeki Eibsee çevresinde panoramik yürüyüşe çıktığınızda kısacık bir köprü çıkacak karşınıza. Bu köprüde durunca bir tarafınız Zugspitze manzaralı Eibsee, bir tarafınız karedeki manzarasıyla Untersee olacak. Doğanın dört bir yandan kucaklaması böyle bir şey olsa gerek 🌳💚🌎

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "İtalyanca Lago di Braies, Almanca Pragser Wildsee.. İki dilin birden konuşulduğu Kuzey İtalya'da, Südtirol Bölgesi'nde. " at Pragser Wildsee - 1885705025464975093

İtalyanca Lago di Braies, Almanca Pragser Wildsee.. İki dilin birden konuşulduğu Kuzey İtalya'da, Südtirol Bölgesi'nde. "Dolomitler'in İncisi" de deniyor. Bence "zümrütü" deseler daha doğru olurmuş zira gölün rengi zümrüt yeşili 💚 Bir kere gördünüz mü mutlaka aklınıza kazınacak muazzam bir güzelliği var. Storylerde paylaştığımda çok mesaj almıştım; kanına girdiğim herkesten özür dilerim 😊 Görmek isteyen herkese en kısa sürede nasip olsun ❤️ . . . . .