Browse images and videos on Instagram. Find out Most Popular Hashtags and Users.Picgra
  1. Homepage
  2. @yalniziyigezdik
Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) Instagram Profile Photo yalniziyigezdik
Fullname

Yalnız İyi Gezdik

Bio 🌎 Travelling leaves you speechless, then turns you into a storyteller 💌 merhaba@yalniziyigezdik.com ✏️ YENİ YAZI: Bamberg Gezi Rehberi

Profile Url

Statistics for "Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik)"
Suggested users for Instagram Profile "Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik)"
Hannah Shaw (@kittenxlady) Instagram Profile Photokittenxlady

Julianne Hough

Advertisement

Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) Instagram photos and videos

List of Instagram medias taken by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik)

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "❄️Kar yüzü göremeden kışı geçirdiğimiz için, geçen hafta sonu Uludağ'ın pofidik karlarını görünce kendimizi nereden nere" at Uludağ Kayak Merkezi - 1958239781831055370

❄️Kar yüzü göremeden kışı geçirdiğimiz için, geçen hafta sonu Uludağ'ın pofidik karlarını görünce kendimizi nereden nereye atacağımızı şaşırdık 😁 ❄️Uludağ'a İstanbul'dan ulaşmak kolay. Konaklamalı ya da günübirlik turlar mevcut. Günübirlik gidiş için, kalabalık değilseniz köprü ücreti, milli park ücreti, yol çilesi, zincir stresi derken turla gitmek daha avantajlı olabilir. Biz öyle yaptık. ❄️Kendi aracınızla gidecekseniz mutlaka zincir takın; zaten jandarma zincirsiz izin vermiyor. ❄️Uludağ'da konaklama fiyatlarına hiç bakmadım ama neyle karşılaşacağımı az çok tahmin ediyorum. Alternatif olarak Bursa'da konaklayıp teleferikle de Uludağ'a çıkabilirsiniz. ❄️Özellikle çocuklu aileler sömestrda burada baya keyifli vakit geçirir. Kendi kızağınızı getirebilir ya da burada işletmelerden kiralayabilirsiniz. ❄️Kayak ve snowboard dersleri alabilir; kıyafet ve ekipman kiralayabilirsiniz. Bu kayak işi maliyetli bir spor. Yaklaşık masraflar için sabit hikayelerime bakabilirsiniz. ❄️Uludağ'da yeme-içme konusu da ayrı cep yakıyor. Bir bardak çay 10 TL, sucuk ekmek 35 TL civarı. Bütçeyi sarsmamak için evden bir şeyler yapıp getirebilirsiniz. Biz mangalı yakar kendi sucuk ekmeğimize yumuluruz diyenler içinse milli park sınırlarında piknik alanları mevcut. ❄️

Advertisement

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "Hamburg insanı şaşırtan bir şehir. Kuzey Denizi'ne yakınlığıyla Nordik bir havası var. Almanya'dan çok Danimarka'daki bi" at Hamburg, Germany - 1953163753533160425

Hamburg insanı şaşırtan bir şehir. Kuzey Denizi'ne yakınlığıyla Nordik bir havası var. Almanya'dan çok Danimarka'daki bir şehir gibi. Bir yandan ruhsuz, dev tuğla yapıları var, bir yandan da kanal kıyısında tatlı evleri. Bağlanması zor ama yapılacak bir sürü şey bulacağınız bir şehir Hamburg. 🔼Hohe Brücke'den Nikolaifleet Kanalı'nı izleyin. Kanala bakan muhhhhteşem bir kahveci var: Nord Coast Coffee Roastery. 🔼Speicherstadt'ın tuğla binalarının arasında, köprüler üzerinde dolaşın. Poggenmühlen-Brücke'den Wasserschloss çay evini fotoğraflamadan dönmek olmaz! 🔼Avrupa'nın belki de en iyi minyatür müzesi Miniatur Wunderland'a mutlaka ama mutlaka vakit ayırın! Hemen yanındaki Speicherstadt Kaffeerösterei'da mola verebilirsiniz. 🔼1911'de açılan, deniz seviyesinin 25 metre altındaki Alter Elbtunnel'den geçin. 🔼Şehrin hipster bölgeleri Karolinenviertel ve Schanzeviertel'de kendinizi Berlin'de hissetmeniz olası. Kahve durağınız Less Political olsun. 🔼Alsterarkaden'in revaklarının ardından Belediye Binası Rathaus manzarasına karşı martıları besleyin. 🔼 🔼

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "❤️ İtalya'nın kızıl şehri Bologna.. Hiçbir ön araştırma yapmadan aldığımız iki biletin yüzümüze kondurduğu kocaman bir t" at Bologna, Italy - 1949553874306267750
Bologna, Italy ReportShareDownload18405

❤️ İtalya'nın kızıl şehri Bologna.. Hiçbir ön araştırma yapmadan aldığımız iki biletin yüzümüze kondurduğu kocaman bir tebessüm bu şehir. 🔼Bologna bize yapılacaklar listeyle gelmedi; kendi yolumuzu çizmemiz için adeta teşvik etti bizi. Çılgınlar gibi bir oradan bir oraya koşmadığımız, onun yerine insanlarını ve yaşam tarzlarını tanımak için bolca vakit bulduğumuz, bizi şaşkına çeviren bir şehir hafızalarımızda... 🔼En sevdiğim kahvecisi tarihi Terzi'nin kahvesinin tadı ne kadar damağımdaysa şu an, gözlemlediğim tüm insanların bende bıraktığı iz de o kadar kalbimde. Geri dönebilmeyi pek çok isterim ama kimbilir ne zaman! 🔼Sizin Bologna planınız varsa da rehberler yalniziyigezdik.com'da ❤️ Hadi, bana güzel haberler verin; biz de gidiyoruz diyin haydi! 🔼 🔼

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🙌 Pazartesi görünümlü Çarşamba'yı atlattığımıza göre haftasonu hayallerimize kavuşmaya iki kaldı 😍
💭 Bu aralar, Şubat ay" at Bremen, Germany - 1948089664002974374

🙌 Pazartesi görünümlü Çarşamba'yı atlattığımıza göre haftasonu hayallerimize kavuşmaya iki kaldı 😍 💭 Bu aralar, Şubat ayında kucaklaştığım Bremen'i pek bi' özlüyorum. O yüzden bir Bremen karesi paylaşayım dedim 😊 Kocaman sevgilerle, iyi akşamlar herkese! ❤️ 💫 💫

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🎉 2018'e dönüp baktığımda rengarenk geçen, en çok da yeşil ve maviye boyalı bir yıl görüyorum ❤️
🎉 2018'in ilk gününü Co" at Manarola, Le Cinque Terre - 1946285995163080788

🎉 2018'e dönüp baktığımda rengarenk geçen, en çok da yeşil ve maviye boyalı bir yıl görüyorum ❤️ 🎉 2018'in ilk gününü Colmar'da karşıladık 🇫🇷 Daha sonra o günü İsviçre Basel'de geçirdik 🇨🇭 🎉 Yurt içinde 11, yurt dışında 8 farklı seyahat için toplam 38 kere uçağa bindik 🛫 🎉 5 farklı ülkede 15 farklı şehir, sayamayacağım kadar çok komün, kasaba ve köy gezdik 🎒 🎉 Arabayla uzak, yakın pek çok rota yaptık 🚗 🎉 Uzakta yaşayan ailelerimizi sık sık ziyaret ettik 👨‍👩‍👦 🎉 Doğa bizim için her zaman birinci öncelikliydi. Hayatımızın en güzel doğayla kavuşma seyahatlerini bu yıl gerçekleştirdik 🌳🌳 🎉 Havayolu kampanyası takip etmekten gözlerimiz şaşı oldu, yine bol bol ucuz bilet kaptık. Kendimiz kapmakla kalmadık, pek çoğunuzun da kapmasına vesile olduk 💱 🎉 Bu platformu paylaşıp çoğalmak, birbirine destek olmak, cesaret vermek ve hayallere ortak olmak için kullandık hep birlikte. Nereye gittiysek sizinle birlikte gezdik. Sımsıcak mesajlarınızla her gün yüzümüzü güldürdünüz, günümüzü şenlendirdiniz 😍 🎉 Blog yazılarımıza inanılmaz bir ilgi göstererek, klavye başında geçirdiğimiz her bir saniyeye milyon kere değdiğini kanıtladınız 😙 🎉 Çok şükür hem biz hem de sevdiklerimiz sağlıkla bugüne geldik 🙏 Umarım 2018 sizin için de sağlıkla, huzurla, mutlulukla, bol seyahatle geçen muhteşem bir yıl olmuştur 😍 🎉 Ve şimdi 2019! Hepimiz için 2018'i solla geç olur mu? ❤️ 🎉

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🍃 Lago di Braies: Yeşilin maviye, mavinin yeşile karıştığı, Prags Dolomitleri'nin eteklerindeki zümrüt göl 💚
🍃 Lago di B" at Lago Di Braies - 1945271309147803410
Lago Di Braies ReportShareDownload18394

🍃 Lago di Braies: Yeşilin maviye, mavinin yeşile karıştığı, Prags Dolomitleri'nin eteklerindeki zümrüt göl 💚 🍃 Lago di Braies, uzun süre boyunca rüya rotalarımızın en üst sırasındaydı. 2018'in ikinci yarısı için planlarımızı yaparken de biletleme konusunda ilk aksiyon aldığımız yerlerden biriydi. 🍃 Eylül sonunda İstanbul'dan Münih'e uçup araba kiralayarak 5 gün boyunca Almanya-Avusturya-İtalya Alpleri'nde muhteşem bir road-trip yapmıştık. Hayatımızın en güzel seyahati ünvanı -şimdilik- kesinlikle bu rotanın! 🍃 Biz Lago di Braies'e, diğer adıyla Pragser Wildsee'ye, Bressanone'den arabayla 1 saat 10 dk'da ulaşmıştık. Burası İtalya'nın Avusturya sınırına çok yakın ama havaalanlarına uzak. Münih, Innsbrück, Venedik, Milano, Salzburg ya da Ljubljana'ya uçmanız gerek. Açıkçası, toplu taşım kullanacaklar için sonrası biraz meşakkatli.. 🍃 Araç kiralayamayız diyenler için bence en kolay ulaşım Innsbrück'ten. Innsbrück-Fortezza, Fortezza-Villabassa, Villabassa-Lago di Braies S.Vito şeklinde aktarma yaparak 3.5 saatte varırsınız. Yola Münih'ten çıkarsanız aynı rota 5 saate çıkıyor. 🍃 🍃

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🍮Colmar'a gidecekler, mutlaka kaydedin!
🍮Bazı mekanların hem dışı, hem içi, hem de servis ettikleri çok şahane oluyor 😍 " at Colmar, Alsace - 1943683027339138935
Colmar, Alsace ReportShareDownload13560

🍮Colmar'a gidecekler, mutlaka kaydedin! 🍮Bazı mekanların hem dışı, hem içi, hem de servis ettikleri çok şahane oluyor 😍 Au Croissant Doré bu tanıma uyan ennn güzel mekanlardan. 🍮 Burası tatlı mı tatlı bir aile işletmesi. Muhtemelen çok yaşlı ama hala dinç olan çok hoş bir hanım etrafta koşturarak servis yapıyor. Büyükannenizin evine gelmişsiniz gibi 😍 🍮 Dış cephe gördüğünüz gibi zaten efsane. İçi de Art Nouveau posterler, çerçevelenmiş küpürlerle dolu duvarlarıyla, masa lambalarının loş ışığıyla aydınlatılmış başka bi' dünya! 🍮 Sımsıcak kruvasanları şu ana kadar yediklerimizin en iyisi. Hele üstü yanık turta "flan" yok mu ahhh ahhh! 🍮 🍮

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🎉 Kutlayan herkese mutlu Noeller! 🎅Avrupa'da pek çok Noel pazarı kapandı ama bazıları yılbaşı pazarına döndü bile. Hangi" at Nuremberg - 1942231599378812786
Nuremberg ReportShareDownload26416

🎉 Kutlayan herkese mutlu Noeller! 🎅Avrupa'da pek çok Noel pazarı kapandı ama bazıları yılbaşı pazarına döndü bile. Hangileri olduğunu görmek isterseniz profildeki linkte yer alan "Avrupa'nın En İyi Noel Pazarları" yazısına göz atabilirsiniz. 2019 yılı Noel pazarları tarihleri belli oldukça yazıyı güncelleyeceğim ❤️ Seneye plan yapacaklar için kaynak sağlam! 🎉 🎉

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🎄"2019 yılında ben de Noel pazarlarında olmak istiyorum" diyenler, haydi koşun anlatacaklarım var! 📣
🍭@europeanbestdesti" at Colmar, Alsace - 1939391102599713486
Colmar, Alsace ReportShareDownload321.68K

🎄"2019 yılında ben de Noel pazarlarında olmak istiyorum" diyenler, haydi koşun anlatacaklarım var! 📣 🍭@europeanbestdestinations ,2019 yılı Avrupa’nın En İyi Noel Pazarları oylaması sonuçlarını geçtiğimiz günlerde açıkladı. Ben de boş durmadım ve yalniziyigezdik.com'da hem bu listedeki en iyi 10 Noel pazarından bahsettim hem de üç senedir kendi deneyimlediğimiz pazarları anlattım ✏️ 🎄Noel pazarlarında ne yenir ne içilir; Viyana, Budapeşte, Strasbourg, Colmar, Nürnberg, Prag ve daha birçok enfes Noel pazarı ne zaman nerede kurulur hepsi bu yazıda 🎉 🍭Yazının linki profilimde. 2019 kış ayları kampanyalı uçak biletlerinin satışa çıkmasına ne kaldı! Haydi şimdiden planları yapmaya! 🎒 🎄O kadar güzel yerler var ki seçim yapmakta zorlanacaksınız 🙈 Kimler 2019'da hangi Noel pazarında olmak istiyor? ❤️ 🍭

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "👟Ucunda Bavyera Alpleri'nin eteklerindeki şu manzaraya; Obersee'nin zümrüt sularına kavuşacaksınız desem 15 dk'lık kolay" at Berchtesgaden - 1937933523130349355
Berchtesgaden ReportShareDownload19286

👟Ucunda Bavyera Alpleri'nin eteklerindeki şu manzaraya; Obersee'nin zümrüt sularına kavuşacaksınız desem 15 dk'lık kolay bir mini trekking yapar mısınız? 🎒Şimdi önce en ucuzundan Münih'e bir bilet kovalıyoruz. Münih ve çevresinde de gezecek yer çok da, bugünkü konumuz güneydeki Königssee ve Obersee gölleri. 👟Münih'ten Schönau am Königssee'ye geçiyoruz. Araç kiraladıysanız 1 saat 40 dk'da oradayız. Yoksa hiç mühim değil çünkü Flixbus'a sadece 8 Euro ödeyerek 3 saatte varmamız mümkün. (bazen daha ucuz biletler de çıkabiliyor) 🎒Buradan gezinti teknelerine biniyor ve 50 dk boyunca Königssee'nin huzur yayan sularında sakin sakin ilerliyoruz. Son durakta, yani Salet'te ineceğiz. 👟 Bundan sonra 15 dk'lık kolay bir doğa yürüyüşüyle Obersee'deyiz 🍃🍁 🎒

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "🍭Yılın bu zamanı geldiğinde Instagram akışlarını ele geçiren tatlı Alsace komünü Colmar ❤️
🍭Gün içinde atım atacak yer b" at Colmar, Alsace - 1936495503328088651
Colmar, Alsace ReportShareDownload21543

🍭Yılın bu zamanı geldiğinde Instagram akışlarını ele geçiren tatlı Alsace komünü Colmar ❤️ 🍭Gün içinde atım atacak yer bulamayacağınız bu meydanı boş yakalamanın tek yolu, kendinizi sabah 9 gibi sokaklara atmak 😅 🍭Karenin en solunda yer alan iki kurabiye ev Restaurant Le Fer Rouge'a ait. Biz yılın son iki günü ziyaret ettiğimizden, çalışma saatleri kısıtlıydı ve rezervasyonlar doluydu. Ambiyansı çok iyi bir restaurant. Burada yemek yemeye cep dayanmaz diyenler: bonfile tabağı bile 18 Euro. Şimdi düşününce Türkiye'de dışarıda yemek yemeye kişi başı bu parayı harcayanlar var. Bir kerelik sefamız olsun diyenleri aşırı üzmeyecek seçenekler mevcut. 🍭Tam karşınızda duran çılgınca süslenmiş binada hediyelik eşya dükkanı Au Vieux Pignon yer alıyor. 🍭En sağda ise Michelin Rehberleri'ne girdiği halde (Michelin yıldızından farklı bir şey) fiyatları el yakmayan çok tatlı bir aile işletmesi Chez Hansi var(dı). Google Maps kalıcı olarak kapandı diyor ama umarım öyle değildir 😔 🍭Peki bu fotoğraf nereden çekildi: Ancienne Douane, yani eski gümrük binasının merdivenlerinden 📸 🍭 🍭

Instagram Image by Yalnız İyi Gezdik (@yalniziyigezdik) with caption : "💕Bamberg'de dikkatinizi çekecek ilk şey binaların muhteşemliği olacak. Mucizevi bir şekilde 2.Dünya Savaşı'ndan hasar al" at Bamberg, Germany - 1935559614267508548

💕Bamberg'de dikkatinizi çekecek ilk şey binaların muhteşemliği olacak. Mucizevi bir şekilde 2.Dünya Savaşı'ndan hasar almadan kurtulmuş Bamberg, 1993 yılında UNESCO Dünya Miras Listesi'ne alınmış. 💕 Eski şehir bölgesinde, Regnitz Nehri'nin kıyısında yer alan bu bina Heller Haus. Çerçeveleri dantelayla bezenmiş mavi bir örtü gibi değil mi? 😍 💕 Bamberg'e Nürnberg'den tek trenle 40 dk'da ulaşabilirsiniz. Bence buraya en az bir tam gün ayırmak lazım; geçirdiğimiz birkaç saat bize kesinlikle yetmedi çünkü ❤️ 💕 💕